Co vás čeká?
- péče o svěřené stávající zákazníky
- aktivní vyhledávání a akvizice nových zákazníků (výhradně firemní klientela)
- analýza stávající situace, konzultace a návrhy vhodných řešení pro zákazníka
- identifikace požadavků zákazníka a prezentace odpovídajícího řešení
- zpracování nabídek a obchodních případů
- prezentace produktů a návrhů řešení u jednotlivých klientů
- účast na odborných veletrzích
- vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe obchodního či technického zaměření
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup, časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem
- schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování
- 3 roky praxe v obchodu, zkušenost s akviziční činností v oboru IT je velkou výhodou
- rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti
- účast na výstavách a veletrzích
- zájem o technologie IT – software, ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání
- řidičský průkaz skup. B – aktivní řidič, ochota cestovat
- uvítáme znalost AJ a NJ min. na střední úrovni
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
- zajímavou a dlouhodobě perspektivní práci na HPP, na dobu neurčitou
- technickou podporu ze strany SW architektů a techniků společnosti
- motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodejů)
- mobilní telefon a notebook
- pružnou pracovní dobu
- možnost profesního růstu
- zvyšování a rozšiřování znalostí díky odborným školením
Chcete se dozvědět víc?
- napište nám na personalni@numerica.cz
- volejte na +420 774 142 439, +420 380 420 118 - Mgr. Petra Nenadlová (personalista)